22BET Live Kasino – recenze - Podpěra, Podpora

22BETResponsible Gambling
CASINORANK
8.7/10
BonusAž 300 EUR
Velký výběr her
Získejte bonus

Pravidla a Podmínky

S důvěrou
Ověřeno
Bezpečné
Velký výběr her
22BET
Až 300 EUR
Deposit methodsSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Získejte bonus

Pravidla a Podmínky

Podpěra, Podpora

Podpěra, Podpora

Hráči Bet22 mohou vždy hledat pomoc a podporu vždy, když mají dotaz. Toto kasino nabízí svým hráčům dvě hlavní možnosti podpory zákazníků. Punters mohou kontaktovat tým podpory pomocí funkce live chatu v dolní části stránky nebo e-mailové služby umístěné v sekci "Kontaktujte nás".

22Bet má ve svém systému zabudovánu vysokou úroveň zabezpečení, takže možnost, že narazíte na jakýkoli druh problému, který by vyžadoval rozsáhlou pomoc od jejich podpůrných agentů, je velmi nízká, ale to nezaručuje, že se občas nevyskytnou nějaké závady a chyby. . Takže v případě problému na stránce se mohou zákazníci 22Bet Casino cítit uvolněně, protože budou mít celý tým věnovaný vyřešení problému a zajištění toho, aby jejich herní zážitek pokračoval bezchybně.

Když se vyskytnou problémy v živém kasinu, mohou se vyskytnout nějaké problémy s bezpečností na webu, takže hráči musí být v klidu s vědomím, že o to bude postaráno. 22Bet Casino upozorní své hráče, pokud se na stránce objeví nějaká chyba nebo jakýkoli jiný problém, a jejich tým se o to velmi rychle postará.

22Bet Casino prokázalo, že je více než schopno poskytnout jakýkoli druh zákaznické pomoci prostřednictvím dostupných komunikačních kanálů. Mají bezproblémový přístup k poskytování řešení pro jakýkoli druh problému na webu a je to největší kompliment, který mohou dostat.

Hráči budou mít možnost mluvit přímo se zástupcem podpůrného týmu a vyslechnout si jejich obavy. Ať už jde o jakýkoli problém, týmu může nějakou dobu trvat, než to zpracuje a postará se o to, ale tato doba je minimální.

Sekce podpory v kasinu 22Bet funguje jako avenue, kde mohou sázkaři vznášet své obavy a otázky, sdílet zpětnou vazbu a dokonce se dozvědět více o službách, které kasino poskytuje. Nejde jen o instalaci komunikačního kanálu a jeho umístění na stránku, 22Bet Casino se stará o to, aby tyto kanály fungovaly bezchybně a hráči si mohli být jisti, že odpověď na svou otázku dostanou včas.

Pokud jde o způsob kontaktu, který mohou sázkaři použít ke spojení s týmem zákaznické podpory v kasinu 22Bet, mají k dispozici následující možnosti:

  • Zanechání vzkazu na stránce – po přechodu do sekce „Kontakt“ ve spodní části webu hráči uvidí, že mají možnost zanechat své kontaktní údaje spojené se zprávou, kterou by chtěli týmu poslat. Na webu je jasně uvedeno, že všechny návrhy nebo problémy jsou zkontrolovány a seřazeny do 24 hodin
  • E-mailový kontakt – existuje několik e-mailových adres, na které se mohou hráči spojit, v závislosti na typu problému, který mají. To je důležité, protože neexistuje jedna obecná e-mailová adresa, kterou by hráči museli používat. Mít více oddělení pomáhá třídit otázky, takže na relevantní otázky odpoví příslušný tým.
  1. Pokud si hráč přeje kontaktovat zákaznický servis, měl by použít support-cs@22bet.com;
  2. Pokud jde o bezpečnostní oddělení, musí kontaktovat security@22bet.com;
  3. V případě jakýchkoli obav ohledně zásad ochrany osobních údajů je e-mailová adresa policy@22bet.com;
  4. V případě jakýchkoli připomínek a stížností se mohou hráči obrátit na stížnosti@22bet.com;
  5. A pro jakékoli dotazy týkající se platby je e-mailová adresa zpracování@22bet.com.
  • Telefonicky – někdy může být dotaz naléhavý a hráči budou muset mluvit přímo se zástupcem zákaznického servisu a 22Bet má aktivní linku, pokud si někdo přeje mluvit s agentem podpory: +357 99 816806. Tým je velmi přátelský , responzivní a jsou minimální čekací doby na jakýkoli dotaz, který sázkař může mít.
Bizzo
Získejte bonus

Pravidla a Podmínky

Nomini
Nomini:1 000 EUR

Pravidla a Podmínky

22BET
22BET:600 USD

Pravidla a Podmínky